Автор курса:

старший преподаватель кафедры ТПМ Орлов Николай Адольфович

Дистанционный курс: Сопротивление материалов

Рецнезент: звідувач кафедри ТПМ, проф. Гришин А.В.

Обратная связь: новостной форум

Курс розроблено на базі робочої програми, складеної на кафедрі ТПМ для студентів, що навчаються за спеціальністю 192 "Будівництво та цивільна інженерія".

Навчальна дисципліна "Опір матеріалів" є нормативною і входить до циклу дисциплін професійно-практичної підготовки.

Мета вивчення дисципліни -  озброїти майбутнього інженера знаннями, необхідними для проектування та розрахунку гідротехнічних споруд.

Завдання - оволодіння сучасними та класичними методами опору матеріалів для розрахунку елементів констукцій і основних типів констукцій гідротехнічних споруд на міцність, жорсткість і стійкість; отримання необхідних навичок для надійного і економічного проектування інженерних споруд.

Предмет - плоскі і просторові стержні і стержневі статично визначені і статично невизначувані системи.

Автор курсу:  

доцент кафедри інженерних конструкцій та водних досліджень, к.т.н. Федорова К.Ю.

Рецензент: звідувач кафедри ІКВД, доц. Безушко Д.І.

Зворотній зв'язок: форум новин курсу; e-mail :  

Дистанційний курс «Архітектура будівель і споруд» розроблено згідно з робочою програмою з дисципліни «Будівніцтво та цивільна інженерія».

Мета навчальної дисципліни  «Архітектура будівель і споруд» - ознайомити студентів з елементами будівель, теоретичними знаннями по дисципліні, які дають представлення об основних архітектурно-будівельних особливостях проектування цивільних та промислових будівель, конструкцій вузлів та різних спряженій.     

Завдання навчальної дисципліни дати змогу студентам оволодіти основами інженерного мислення та навчитись обґрунтовувати різноманітні технічні рішення з боку їх інженерно-будівельної доцільності.

Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

Знати: класифікацію будівель, основні фактори, які впливають на конструктивну схему будівлі, вимоги для будівель як промислових так і цивільних, основи будівельної кліматології, ліхтарі промислових та житлових будівель.     

Вміти: знаходити та обґрунтовувати потрібні елементи будівель, піддавати аналізу та оцінки конкретні елементи цивільних та промислових будівель, оцінювати вплив технологічного процесу на конструктивну схему будівлі, самостійно приймати рішення щодо вибору конструктивної схеми будівлі, визначати та використовувати нормативні документи.

З ціллю закріплення отриманих знань та освоєнню практичних навиків студент повинен виконати розрахунково-графічну роботу.

Робоча программа курсу

Карта курсу

    

Автор курса: канд.техн.наук Палагута Віталій Михайлович, доцент кафедри "Безпека життєдіяльності, екологія та хімія".

Рецензент: завідувач кафедри “БЖДЕХ” доцент Сергій Юрійович Хотін.

Зворотній зв'язок: новостний форум.

Дистанційний курс розроблено на підставі Робочої програми дисципліни “Основи екології” для студентів Факультету воднотранспортних та шельфових споруд.

Конспект лекцій з дисципліни схвалено кафедрою "Безпека життєдіяльності, екологія та хімія" 23.02.1996 р. (протокол № 4). Рецензент - канд.техн.наук, доцент С.Котенко.

Мета курса: сприяти формуванню в майбутніх інженерів-будівельників основ екологічного мислення, підготувати їх до практичної діяльності в галузі раціонального природокористування та охорони природи.

 В наш час людство переживає чи не найкритичнiший момент за всю свою iсторiю. В своєму розвитковi воно досягло того найбiльш небезпечного рiвня, коли вже оволодiло величезним науково-технiчним потенцiалом, але ще не навчилось досить обережно й рацiонально його використовувати.

Швидка iндустрiалiзацiя та урбанiзацiя, рiзке зростання кількості населення планети, iнтенсивна хiмiзацiя сiльського господарства, iншi види антропогенного тиску на природу iстотно порушили кругообiг речовин та енергiї в бiосферi, пошкодили її  регенерацiйнi механiзми. Це поставило пiд загрозу здоров'я та життя цього та прийдешнiх поколiнь, подальше iснування цивiлiзацiї.

Подолання цієї не небезпеки  вимагає якiсно нового, системного пiдходу до проблеми, вивчення глобальної системи "суспiльство - природа" та її територiальних складових як цiлiсних об'єктiв - соцiоекосистем. Такий пiдхiд покликана забезпечити нова комплексна наука, що  узагальнює географiчнi, бiологiчнi, геологiчнi, медичнi, економiчнi, правовi, фiлософськi й iншi аспекти взаємодiї суспiльства й природи з метою керування  гармонiйним розвитком соцiоекосистем. Цією наукою в наш час стала загальна екологія або соціоекологія.

Карта курса

Програма курса

 

Содержание курса: основы теории вероятностей и математической статистики; аксиомы и теоремы теории вероятностей, условные вероятности, полная вероятность, формула Байеса, схема Бернулли, предельные теоремы; основы математической статистики; точечные и интервальные оценки случайной величины, законы распределения, проверка статистических гипотез.

Цель курса: научиться решать элементарные задачи по теории вероятностей; приобрести навыки статистической оценки случайных величин и характеристики их распределения.

Мета цього курсу - прищепити студентам навички підготовки креслярської документації із застосуванням сучасного програмного забезпечення. Відомо, що більшу частину робочого часу проектувальник затрачає на роботу з кресленнями. Підвищити продуктивність праці, забезпечити виконання робіт з проектування швидше і якісніше дозволяє потужне програмне забезпечення. Світовим лідером в області програм для будівельного проектування є компанія Autodesk.

Лінійка продуктів на платформі Autodesk - це дійсно інноваційне рішення, яке дозволяє істотно скоротити терміни проектування і при цьому реалізувати детальне опрацювання проекту від ескізу до робочої документації і зменшити кількість помилок. У цій лінійці програм провідне місце займає програма REVIT. Програма реалізує повну інформаційну модель споруди (BIM - building information model). Ця платформа нового покоління містить у собі найостанніші досягнення і технології в частині будівельного проектування.

У даному курсі вивчаються основи роботи з програмою REVIТ.

Автор курсу: доцент кафедри Інженерні конструкції і водні дослідження АДАМЧУК Микола Васильович.

Рецензент : завідуючий кафедрою Інженерні конструкції і водні дослідження Безушко Деніс Іванович.

 

Зворотній зв'язок: новинний форум курсу

Робоча програма

Карта курсу

   

Автор курсу:  

доцент кафедри інженерних конструкцій та водних досліджень, к.геогр.н. Андреєвкька Г.М.

Рецензент: звідувач кафедри ІКВД, доц. Безушко Д.І.

Зворотній зв'язок: форум новин курсу; e-mail : Skype: 

Дистанційний курс "Інженерна геологія і гідрогеологія" (ІГіГ) розроблено згідно з робочою програмою з дисципліни Інженерна геологія і гідрогеологія.

Мета курсу: ознайомити студентів з геологічною будовою землі, геологічними процесами, інженерно-геологічной характеристикою ґрунтів та регіональній інженерній геологією. 

Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен:  

Знати: хімічний склад речовин Землі; основні властивості найбільш розповсюджених гірських порід; фізично-геологічні процеси та міри боротьби з ними; геологічні процеси у зоні впливи гідротехнічних споруд; особливості скальних та нескальних основ, їх вплив на будівництво гідротехнічних споруд.

Вміти: піддавати аналізу й оцінці конкретні інженерно-геологічні і гідрогеологічні умови; оцінювати вплив будь-якої споруди на геологічне середовище, підземні води і навпаки; самостійно приймати рішення щодо вибору місця розташування проектованої споруди; визначати й використовувати нормативні та розрахункові показники властивостей ґрунтів та підземних вод.

Робоча програма навчальної дисципліни  "Інженерна геологія і гідрогеологія"

Методичні вказівки з вивчення курсу "Інженерна геологі і гідрогеологія"


 

 

 

Розробник курсу: кандидат фізико-математичних наук, ст.викладач кафедри ЕСЕ і ЗА Цацко Володимир Ілліч

Зворотний зв'язок: новостний форум, e-mail

Дистанційний курс "Електротехніка в будівництві розроблений згідно робочій програмі за дисциплиною "Електротехніка в будівництві", складеній на кафедрі ЕСЕ і ЗА.

Рецензент курсу зав.кафедрою ЕСЕ і ЗА, професор, доктор техн. наук Яровенко В.О.

Місце дисципліни в навчальному процесі 

      Дисципліна  займає важливе місце серед загально технічних дисциплін, які визначають теоретичний рівень професійної підготовки. Предмет вивчення курсу  складають електромагнітні явища і їх використання для генерування, передачі і розподілу електроенергії, вирішення проблем електромеханіки, електроенергетики, електроніки і т.п.

      В структурно-логічній схемі програми підготовки бакалаврів за напрямом 6.060101 „Будівництво” дисципліна  входить до циклу дисциплін професійної та практичної підготовки і безпосередньо зв’язана з іншими дисциплінами навчальних планів вказаних напрямів.

     Вивчення дисципліни базується на знаннях, одержаних з курсів фізики (розділи: електрика і магнетизм) і вищої математики (розділи: матрична алгебра, диференціальні рівняння, теорія функцій комплексної змінної, перетворення Фур’є і Лапласа, чисельні методи розв’язання алгебраїчних і диференціальних рівнянь, диференціальні рівняння в частинних похідних, теорія поля).

 Мета вивчення дисципліни

       Дисципліна , як базова, повинна забезпечувати комплексну підготовку майбутнього спеціаліста: професійну підготовку, розвиток творчих здібностей, вміння формулювати і вирішувати проблеми своєї спеціальності, вміння творчо використовувати свої знання.

     Метою викладання  є  вивчення електромагнітних процесів  в електричних колах та окремих пристроях; вивчення основних законів теорії електричних і магнітних кіл, ознайомлення з математичними методами їх аналізу та моделювання. Крім інтегральних співвідношень, які характеризують електричні і магнітні кола, студент повинен володіти і диференціальними категоріями, що відносяться до окремих точок середовища чи пристрою і є категоріями електромагнітного поля     Вивчення дисципліни дає студентам знання:

- методів аналізу усталених і перехідних процесів  в лінійних електричних колах;

-  енергетичних процесів в електричних колах;

- особливостей перебігу електромагнітних процесів у нелінійних електричних колах і методів їх розрахунку;

- методів аналізу електростатичного поля та електричного і магнітного поля постійних струмів, змінного електромагнітного поля

 Вміння і навички, що набувають студенти при вивченні дисципліни.

      Студенти набудуть вміння:

-  формувати математичні моделі кола;

- розраховувати усталений режим в лінійному електричному колі, в якому діють джерела постійних, синусоїдних чи періодичних несинусоїдних ЕРС;

- розраховувати перехідний процес в лінійному електричному колі з одним чи двома накопичувачами енергії;

-  розраховувати усталений та перехідний режим в однорідній довгій лінії;

- розрахувати нелінійне електричне коло графічним, графоаналітичним або чисельним методом в усталеному та перехідному режимах;

-  розрахувати електричне та магнітне поле нескладної конфігурації;

     Студенти отримають навички:

- практичного застосування методів моделювання і розрахунку процесів у технічних пристроях, принцип дії яких заснований на використанні електромагнітних явищ;

-  проведення експериментальних досліджень і узагальнення їх результатів;

-  використання електровимірювальної апаратури;

- самостійної роботи з навчальною, навчально-методичною і довідковою літературою у галузі електротехніки і суміжних дисциплін.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати : методи формування математичних моделів кола; методи розрахунку усталених режимів в лінійному електричному колі, в якому діють джерела постійних, синусоїдних чи періодичних несинусоїдних ЕРС;методи  розрахунку електричних та магнітних полів нескладної конфігурації.

вміти : практично застосовувати методи моделювання і розрахунку процесів у технічних пристроях, принцип дії яких заснований на використанні електромагнітних явищ; проводити експериментальні дослідження та узагальнювати їх результати; використовувати електровимірювальну апаратуру;- самостійно працювати з навчальною, навчально-методичною і довідковою літературою у галузі електротехніки та суміжних дисциплін

Робоча програма

Карта курсу